Reklamasjon:
Her i HANDLEGATEN.NO finner du mange butikker fra hele Norge, samlet i én nettbutikk.
Det er vi i Handlegaten som leverer nettbutikk til alle disse butikkene. Vi har ingen varer vi selger. Du må derfor:
Ta kontakt direkte med den butikken det gjelder. Hvilken butikk du har handlet hos, står i ordrebekreftelsen din under hvert enkelt produkt. Du finner info til denne butikken på angrerettskjema du har mottatt i pakken sammen med produktet eller på mail, og under "VÅRE BUTIKKER" helt øverst på Handlegaten.no HER.
Alle varene kontrolleres veldig nøye av hver enkelt butikk før de sendes. Dersom det likevel skulle ha oppstått skade under transport, eller defekt på vare, må dette meldes fra så snart som mulig og senest innen tre dager pr e-post med bilde av skade. Hva som skal bli gjort i denne situasjonen avtales mellom deg som kunde og butikken som selger. Reklamasjonen kontrolleres nøye av butikken. Viser det seg at det ikke er noe reklamasjon, vil du bli belastet returporto.
Dersom det er synlig skade ved henting på postkontor ber vi deg melde ifra om dette på postkontoret.
Dersom du ikke vet hvilken butikk du har handlet hos, kontakt oss på mail så vil så klart hjelpe deg.
Kundeservice: post@handlegaten.no
Vi har kontortid mandag-fredag kl 09.00-15.00